Πρώτες πρωινές ώρες της 17 Φεβρουαρίου 2012, ενημερώθηκε το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής μέσω Olympia Radio, ότι το Θ/Γ σκάφος σημαίας Γαλλίας, μήκους 60 μέτρων, με οκτώ (08) αλλοδαπούς επιβαίνοντες πλέει ακυβέρνητο 19 ν.μ. ανατολικά της Σκύρου, λόγω μηχανικής βλάβης.
Ο Κυβερνήτης της 60μετρης θαλαμηγού δήλωσε εγκατάλειψη μετά την ακυβερνησία του λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή (ΒΒΔ άνεμοι εντάσεως 8 Bf) και της εισροής υδάτων που παρουσίασε.
Άμεσα απογειώθηκαν δύο (02) ελικόπτερα Super Puma από την Χίο και την Λήμνο, ενώ από θαλάσσης συνέδραμαν φρεγάτα του Πολεμικού Ναυτικού καθώς και τα παραπλέοντα πλοία Ro-Ro (οχηματαγωγό) «GRANDE SICILIAN» σημαίας Ιταλίας, Φ/Γ «EVA» σημαίας Μάλτας, Φ/Γ «CEMENT TRADER» σημαίας Μάλτας και Φ/Γ «HEROI STAKHORSKYI» σημαίας Ουκρανίας.
Επίσης απέπλευσαν για την περιοχή του συμβάντος δύο (02) ναυαγοσωστικά Λ.Σ.–ΕΛ.ΑΚΤ. από τη Σκύρο και τη Λήμνο και ένα (01) πλωτό περιπολικό Λ.Σ.–ΕΛ.ΑΚΤ. από τη Χίο.
Στις 07.30 ξεκίνησε η διαδικασία διάσωσης των επιβαινόντων από ελικόπτερο Super Puma η οποία περατώθηκε στις 08.40 ενώ οι διασωθέντες μεταφέρθηκαν στο Κέντρο Υγείας Σκύρου για προληπτικούς λόγους.
Το «YOGI» είχε ξεκινήσει από το λιμάνι του Βοσπόρου και είχε προορισμό τις Κάννες, με επτά άνδρες και μία γυναίκα.